Rutinekøretimer

til usikre og lidt rustne bilister

ældre og usikre bilisterEr du i tvivl om dine kørekompetencer, så kan Fynboens Køreskole tilbyde en professionel vurdering. Først kører du en tur i bilsimulator, hvor vi også taler lidt om teori, og efterfølgende kører vi i skolevognen.

Det er helt naturligt, at vi med tiden oplever udfordringer i forskellige færdselssituationer, idet trafikken ofte er hektisk, og der er mange regler at holde styr på.
Har du holdt en længere pause med at køre bil, eller kun kørt i mindre omfang, så virker det ofte uoverskueligt og farligt at køre igen.

Det er både yngre og ældre personer med forskellig baggrund som kontakter Fynboens Køreskole og ønsker hjælp til at blive sikre i trafikken. Måske skal du starte på nyt arbejde i en by, hvor du er utryg ved at køre, så er det en god ide, at kontakte Fynboens Køreskole og vi løser udfordringen sammen.

Vi starter altid med en samtale, hvor vi gennemgår de aktuelle udfordringer, og herefter aftaler vi et forløb med udgangspunkt i dine ønsker og behov.
Ønsker du at starte med kørsel i vores professionelle simulator, så bliver du blandt andet udfordret på din reaktionstid og evne til at reagere på både egne og andres fejl, som f.eks. børn der pludseligt løber over vejen.

Vi begynder lidt forfra og bygger på

Det er også helt i orden, at vi starter med at køre en tur i skolevognen og du bestemmer, om vi skal starte med en let tur.
Forståelsen for teorien er også meget vigtig, og har du svært de mange regler, så kan vi gå i teorilokalet og gennemgå tavler, vigepligter og meget mere. Er du mere til den praktiske metode, så kan vi gennemgå teorien under de aftalte kørelektioner, hvor vi løbende holder ind til siden og snakker teori.

Er der nogen spørgsmål til køreskolen vedrørende Rutine-kørelektioner, så er du altid meget velkommen til at kontakte Fynboens Køreskole.

Fynboens Køreskole er din lokale køreskole i Fredericia & Middelfart med teorilokale tæt på banegården på Nørrebrogade 16 7000 Fredericia.

På Fyn er Fynboens Køreskole din lokale køreskole i Brenderup & Asperup, hvor teorilokalet er på Vedelshavevej 15 5466 Asperup.
Kontakt os her