Velkommen til Centret

• Før kørekortforløbet.
  • Under kørekortforløbet.
  • Efter kørekortforløbet.

Kørekortforløbet kaldes i daglig tale også for lovpakken til kørekort b.

Køresimulator til både manuel gear og automatgear.

Før kørekortforløbet:

Rigtig mange har svært ved at tage et kørekort. Nogen har livslang interesse og erfaring med køretøjer og færdsel, hvor andre endnu ikke kan cykle. Det betyder naturligvis, at udfordringen med at tage kørekort kan opleves meget forskelligt.

Her i centret har vi en bred pædagogisk erfaring og kan hjælpe.Til de praktiske øvelser anvender vi forskelligt udstyr som cykler, gokarts og køresimulator. Vi lægger meget vægt på, at eleverne hele tiden selv kan følge deres udvikling.

Under kørekortforløbet:

Her suppleres undervisningen overvejende med køreøvelser i simulatoren, men også andre målrettet programmer gennemføres.

Efter kørekortforløbet:

Altså, til dig med kørekort.

Her tilbydes opkvalificering af dine kørefærdigheder som energirigtig kørsel, for- og baglæns parkering med eller uden trailer, kørsel i sne og meget mere. Måske du bare har lyst til at blive lidt dygtigere, så aftaler vi en pakke, der passer lige til dig.

Køreskole silumaltor centret

KøreSimulatorCentret anvender el fra eget solcelleanlæg, så vi passer ekstra godt på miljøet.
Her er ingen røg eller støj, og du kan øve dig helt uden at forstyrre de andre trafikanter.

Uddannelsespakker:

• Forældre og elev.
  • Parat til Start på Kørekort.
  • Supplement til Køreundervisning.
  • Evaluering af Kørefærdigheder.
  • Opkvalificering af Kørefærdigheder.
  • Køretøj og Teknik

Forældre og elev.

Det er helt almindeligt, at forældre gerne vil medvirke til at give deres børn en god start på kørekort. Det er absolut også godt at give gode holdninger og erfaringer videre, bare det er på en sikker og lovlig måde.

I KøreSimulatorCentret er det muligt at bestille en time eller mere, hvor elev og forældre i fællesskab prøver at køre bil i køresimulatoren. Praktisk foregår det ved en kort instruktion sammen med kørelæreren, hvorefter elev og forældre selv kører. Der vil naturligvis samtidigt være mulighed for en god snak med kørelæreren om forløbsmuligheder.

Parat til Start på Kørekort.

Denne pakke er til dig der snart skal i gang med at tage kørekort til bil.

Pakken er ikke en del af den lovpligtige undervisning, hvilket betyder du kan starte uanset din alder.

Pakken giver ikke adgang til køreprøven, men hjælper dig med at blive parat til start på kørekortforløbet.

Fordele ved pakken:

• Bliv helt klar til start på kørekort b.
  • Bliv dygtigere på det lovpligtige forløb.
  • Få vejledning om alle papirer og dokumenter du skal have klar på det lovpligtige forløb.
  • Køretekniske øvelser på mini bane med voksen pedalgokart.
  • Kørelektioner i højtudviklet køresimulator (fantastisk lighed med en almindelig bil)
  • Vejledning og introduktion til teori kategori b.
  • Mulighed for tilkøb af fortsætterlektioner.
  • Rabatkode til det lovpligtige forløb, når du fortsætter ved Fynboens Køreskole.

Øvelse med parallelparkering og parkering i bås.

Hvorfor vælge pakken “Parat til Start på Kørekort”

Der er stor forskel på, hvilke forudsætninger vi har for at gennemføre et godt kørekortforløb.

Nogen har let ved at gennemføre et godt forløb, hvor andre er meget nervøse og usikre, og oplever det vanskeligt. Der kan være mange årsager til at nogen elever oplever forløbet som vanskeligt, men fælles er, at når man er startet på selve kørekortforløbet er lovgivningen helt klar: Pauseregler og andre regler skal følges nøje, og er du ikke klar, så kan det blive både tidskrævende og dyrt.

En god forberedelse er ofte godt, når vi skal i gang med at lære noget nyt.

Pakken “Parat til Start på Kørekort” giver mulighed for en tryg og sikker forberedelse til kørekort inden starten på selve kørekortforløbet. Pakken giver ikke garanti for, at du undgår ekstra lektioner senere på det lovpligtige forløb, men du er væsentligt bedre forberedt, og du kan fortsat supplere med køresimulator lektioner som er væsentlig billigere end kørelektioner på vej.

Er du i tvivl, om du bør vælge pakken, så bare ring til mig.

Mulighed for tilmelding kommer snart:

Vi er lige nu i gang med en grundig test af udstyr og systemer, og de første pakker forventes klar meget snart. Der kommer nærmere beskrivelser og pakkepriser, samt mulighed for tilmelding.

Betaling af lektioner til køresimulator:

Der kan sammensættes et individuelt forløb i KøreSimulatorCentret, hvor vi aftaler indhold og pris.

Kontakt KøreSimulatorCentret for mere information omkring forløb og priser.

Kørelektioner til simulator betales forud inden optankning på chipkort til køresimulator.

Chipkortets saldo vises på simulatoren, når kortet indføres i kortlæseren. Husk altid at tage et foto af saldo ved start og slut på lektionerne. Kortene opbevares normalt i SimulatorCentret. Er der uoverensstemmelser uanset hvike, så skal det oplyses til SimulatorCentret straks efter lektionen via sms eller mail til køreskolen.

Betaling for køretid i køresimulator foregår kontant eller på MobilePay til 41589.

Vigtigt!

Husk at skrive “Simulator” samt dit navn og elevnummer på betalingen.

Nyt fra Facebook siden