Om Fynboens køreskole

Kørekort Fredericia og MiddelfartMit navn er Thomas – jeg er kørelærer, og har samtidigt en bred erfaring med undervisning og vejledning af unge i erhvervsskolerne som lærer og censor inden for auto og ‘transport & logistik’.

Jeg har den pædagogiske uddannelse for lærere, udlært bilmekaniker, og en videregående teknisk uddannelse. At være kørelærer er for mig en passion, og derfor har jeg valgt at gøre køreskolen til min primære beskæftigelse.
Jeg har undervist som kørelærer siden slutningen af 2009.

Jeg er en meget positiv person, og jeg lægger stor vægt på, at mine elever får de bedste forudsætninger til at blive dygtige og ansvarsfulde bilister. Det er samtidigt også vigtigt, at der er plads til humor og højt humør både i teorilokalet og i bilen.

Jeg tilbyder køreundervisning til kørekort  i Fredericia og Middelfart med teoriundervisning på Nørrebrogade 16 i Fredericia.

Som noget nyt tilbydes nu også teoriundervisning nær Brenderup og Asperup – se mere her